Kontakts

Projekta “Kontakts”  izvērtēšana, uzdevumu izvirzīšana.

Mērķis –  projektā jauniegūto prasmju un  zināšanu analizēšana un izvērtēšana. Prasme izvirzīt turpmākos stratēģiskos mērķus.

15.novembrī Rīgas 84. vidusskolā projekta ietvaros Izglītojamo pašpārvalde tikās pašpārvaldes sēdē, lai pārrunātu projektā paveikto, ieguvumus, kā arī to, kas būtu pašpārvaldē jāuzlabo.

Iesākumā bija diskusija “Kāds ir mans ieguldījums, lai projekts veiksmīgi varētu notikt?”. Pēc tam bija darbs grupās. Uzdevums bija analizēt projekta laikā veidotos materiālus, atlasīt svarīgo, kas palīdzētu pašpārvaldei attīstīties kā komandai, kuras idejas no “Līdzdalības pēcpusdienas” un “Jaunās komandas saliedēšanas” pasākumu veidotajiem materiāliem/aktivitātēm varētu iedzīvināt un realizēt skolas dzīvē. Katra grupa ar uzdevumu tika veiksmīgi galā. Grupas prezentēja savu darbu, atbildot uz 2 jautājumiem. Kādi bija ieguvumi, piedaloties projektā? Kādi ir nākotnes plāni pašpārvaldes darbībā, realizējot iegūto pieredzi, zināšanas idejas pēc projekta?

Pēc uzdevumu veikšanas skolēni secināja, ka dalība projektā bija ļoti noderīga.

Paldies visiem, kas piedalījās šajā projektā un palīdzēja Izglītojamo pašpārvaldei!

“Projekts īstenots Izglītības un zinātnes ministrijas Jaunatnes politikas valsts programmas 2022.-2024. gadam valsts budžeta finansējuma ietvaros”. Projekts Nr. VP2022/3-25; PVM ID APS1101


Izglītojamo pašpārvaldes saliedēšanās pasākums.

Mērķis – izprast sadarbības un komandas darba nozīmi. Aktualizēt darbu komandā. Spēja prezentēt sevi un iepazīstināt ar sevi. Prasme sastrādāties un būt drosmīgam.

9. novembrī Rīgas 84. vidusskolā projekta ietvaros Izglītojamo pašpārvaldes dalībnieki tikās neformālā gaisotnē pasākumā “Izglītojamo pašpārvaldes saliedēšanās”. Bija prieks atkal satikt mentoru Rinaldu Rudzīti, kurš iepriekšējā pasākumā 18.10. “Līdzdalības pēcpusdiena” stāstīja par pilsoniskās līdzdalības nozīmi, tās izpausmes veidiem, kādas ir jauniešu iespējas līdzdarboties skolā un ārpus tās. Pirmā aktivitāte bija “Kas es esmu?” – dalībnieki vairāk iepazina gan sevi, gan citu, veidojot pāros otra “spēka vairogu”. Tad sekoja aktivitāte “Kurš ātrāk?”. Katras komandas mērķis bija izdomāt labāko stratēģiju, kā ātrāk izlīst caur virves apli. Abām komandām izdevās paveikt šo izaicinājumu ar smiekliem, entuziasmu, gribasspēku un sadarbošanos. Pirmā pasākuma daļa noslēdzās ar kafijas pauzi.

Otrajā daļā bija darbs mazākās grupās. Uzdevums – prast komandā sadalīt lomas, lai pēc iespējas veiksmīgāk varētu paveikt nākamo izaicinājumu – pēc parauga uzcelt lego konstrukciju. Grupas meklēja alternatīvus risinājumus, vairāk koncentrējās darbam, stratēģiski domāja, kā arī mēģināja tikt galā ar stresa situāciju, kad bija pēdējās minūtes līdz uzdevuma beigām. Pēc tam katra grupa analizēja paveikto. Vēlāk katrs Izglītojamu pašpārvaldes dalībnieks pildīja testu, kā rezultātā uzzināja, kāds tipa cilvēks ir katrs. Tā pašpārvalde uzzināja vairāk, kāda tipa cilvēki piedalās pašpārvaldē, kas ir prioritārais strādājot kopā. Noslēgumā skolēni pildīja pēdējo kopīgo uzdevumu “Bumbiņa ceļo”. Vajadzēja izmantot stratēģisko domāšanu, uzticēšanos viens otram, protams, arī būt gatavam riskēt. Komanda izvērtēja savas labās un sliktās īpašības un secināja, kā to varētu risināt un uzlabot labklājību Izglītojamo pašpārvaldē. Tika aizvadīta emocijām bagāta un atraktīva pēcpusdiena. Paldies mentoram Rinaldam Rudzītim!

“Projekts īstenots Izglītības un zinātnes ministrijas Jaunatnes politikas valsts programmas 2022.-2024. gadam valsts budžeta finansējuma ietvaros”.

Projekts Nr. VP2022/3-25; PVM ID APS1101

#projektskontakts


Jaunatnes starptautisko programmu aģentūras atklātā projektu konkursa “Atbalsts izglītības iestāžu pašpārvalžu attīstībai programmas “Kontakts” iniciatīvu projektu īstenošanai” 
projektam „Programma “Kontakts” Rīgas vispārējās izglītības iestāžu pašpārvaldēs”

LĪDZDALĪBAS PĒCPUSDIENA

Mērķis – izglītojamie izprot brīvprātīgā darba , līdzdalības nozīmi skolas attīstībā uz izglītojamo labbūtības sekmēšanā. Izglītojamo pašpārvalde informē izglītojamos par mērķiem, uzdevumiem, darba plānu, par iespēju iesaistīties komandā.

18. oktobrī Rīgas 84. vidusskolā projekta ietvaros Izglītojamo pašpārvaldes dalībnieki, 8. – 12. klašu pārstāvji, skolotāji, absolventi tikās neformālā gaisotnē pasākumā “Līdzdalības pēcpusdiena”.

Patiess prieks bija satikt skolas absolventus – Elizabeti Misgirdu un Kristoferu Valleru, kuri dalījās savos pieredzes stāstos par brīvprātīgo darbu, par darbošanos pašpārvaldē un savu karjeras izaugsmi.
Pēc tam mentors Rinalds Rudzītis stāstīja par pilsoniskās līdzdalības nozīmi, tās izpausmes veidiem, kādas ir jauniešu iespējas līdzdarboties skolā un ārpus tās.
Pēc nelielas kafijas pauzes dalībnieki darbojās grupās, kur diskutēja par to, ko un kā jaunieši iegūst darbojoties pašpārvaldē, kā jauniešu līdzdalība sekmē skolas attīstību un ietekmē labbūtību.
Noslēgumā Izglītojamo pašpārvalde iepazīstināja ar savu darba plānu, kā arī par iespēju iekļauties skolas Izglītojamo pašpārvaldes komandā.
Jaunieši atzina, ka ir ļoti svarīgi šāda veida pasākumi, kur neformālā gaisotnē satiekas dažādu klašu pārstāvji, kuri informāciju nodos tālāk savās klasēs. Iegūtās zināšanas un līdzdarbošanās turpmāk rosinās jauniešus iesaistīties brīvprātīgajā darbā. Jaunieši arī izrādīja interesi iesaistīties skolas Izglītojamo pašpārvaldes komandā.

“Projekts īstenots Izglītības un zinātnes ministrijas Jaunatnes politikas valsts programmas 2022.-2024. gadam valsts budžeta finansējuma ietvaros”.
Projekts Nr. VP2022/3-25; PVM ID APS1101

Ieskatu pasākuma norisē vari apskatīt arī šeit>>>

att

 

Logo

Jaunatnes starptautisko programmu aģentūras atklātā projektu konkursa “Atbalsts izglītības iestāžu pašpārvalžu attīstībai programmas “Kontakts” iniciatīvu projektu īstenošanai” 
projektam „Programma “Kontakts” Rīgas vispārējās izglītības iestāžu pašpārvaldēs” 
(Nr. VP2022/3-25; PVM ID APS1101)

Rīgas 84. vidusskolas Izglītojamo pašpārvalde  2021./2022.m.g. izstrādāja un iesniedza projektu, iegūstot 1000Eur finansējumu projekta realizēšanai 2022./2023. m.g.

Informāciju atradīsiet šeit>>>

Konkursa mērķis: ir stiprināt izglītības iestādes Izglītojamo pašpārvaldes attīstību, sekmēt izglītojamo aktīvu pilsonisko līdzdalību un vairot izglītojamo labbūtību, tajā skaitā, sniedzot atbalstu jauniešiem Covid-19 pandēmijas radīto seku mazināšanai.

Plānotais rezultāts:  izglītojamie  būs ieinteresētāki iesaistīties skolas attīstības procesā. Dalība projektā sniegs iespēju saliedētai, motivētai izglītojamo pašpārvaldes komandai piesaistot aktīvākos skolas jauniešus, līdzdarboties dažāda veida pasākumos, projektos un skolas dzīves pilnveidošanā. Lai rosinātu jauniešus vēl vairāk aizdomāties par līdzdalību un lojalitāti savai skolai, 8. – 12. klašu izglītojamajiem tiks veidota “Līdzdalības pēcpusdiena”.

Projekts īstenots Izglītības un zinātnes ministrijas Jaunatnes politikas valsts programmas

2022.-2024. gadam valsts budžeta finansējuma ietvaros