08.11.2025. pie 11.ab un 12.ab klašu skolēniem viesojās SSE studenti Maksims Tihonovs un Emīls Mednis. Emīls ir mūsu skolas absolvents un studē 2. kursā. Jaunieši pastāstīja par to, ka SSE Riga ir vadošā biznesa skola Baltijas reģionā un tajā mācās studenti no vairāk nekā 10+ valstīm. SSE RIGA ēka atrodas Rīgas Jūgenstila rajona centrā, Strēlnieku ielā 4.a. SSE RIGA ir maksas augstskola ,kurā ir fiksētā studiju maksa visiem trim studiju gadiem. Iespēja studēt šajā augstskolā nav atkarīga no studenta finansiālā stāvokļa – daudzi SSE studenti saņem finansiālu atbalstu stipendiju veidā, ir iespējas saņemt arī studiju kredītu.. Augstskolā var apgūt studiju programmu “Ekonomika un uzņēmējdarbība”, iegūstot sociālo zinātņu bakalaura grādu ekonomikā. Trešajā studiju gadā ir iespējams specializēties ekonomikā, finansēs, uzņēmējdarbībā, tirdzniecībā, datu un mākslīgā intelekta jomā vai starptautiskajā politikā. Studiju procesā ir modulārā pieeja- vienlaicīgi tiek apgūti 2-3 studiju kursi, notiek lekcijas, semināri, praktiskās nodarbības, vieslekcijas, uzņēmumu preentācijas un dažādi komandu darbi- gan pētījumi, gan ziņojumi, gadījumu izpētes analīze u.c. 3. studiju gadā, izturot lielu atlases konkursu, 50 studenti dodas viena semestra apmaiņas studijās uz ASV, Eiropas valstīm, Argentīnu, Honkongu un Dienvidkoreju. Obligāta studiju sastāvdaļa ir prakses pēc 1.un 2. kursa. Tas ir lielisks veids, kā izpētīt dažādas karjeras iespējas un specializācijas. Augstskolas absolventi strādā ļoti dažādās jomās- bankas un finanses, auditēšana un konsultēšana, IT vai citas tehnoloģijas, vairumtirdzniecība un mazumtirdzniecība, mārketings un reklāma, nekustamo īpašumu pārvaldīšana un pārdošana, enerģija un komunālie pakalpojumi, ražošana. Popolārākie amati ir analītiķis, konsultants un speciālists. SSE Riga absolventi ir ļoti pieprasīti darba tirgū jau pirms studiju noslēguma.
Pieteikšanās 2026./27. . g. Notieklīdz 08.04.2026., aizpildot anketu augstskolas mājas lapā. Reģistrēšanās un atlases process ir bez maksas un pieejams ikvienam interesentam. Iestājpŗabaudījums notiks 2026. gada 18. aprīlī.
Īpaši liela bija skolēnu interese par kinologa profesiju, jo dienesta suņi Freja un Hiltons demonstrēja apbrīnojamas paklausības un meklēšanas prasmes, bet kinoloģe Julianna parādīja izcilu profesionālo meistarību.
Pastāstīt par savu profesiju skolā ieradās pārstāvis no Austrijas – Raphael Rathmanner. Uzņēmums “Jergittsch – Gitter”. Viņa ieņemamais amats metāltehniķis. Skolēni uzzināja par darba pienākumiem, kurus veic metāltehniķis, proti, metināšana, metāla žogu un jumtu konstrukciju taisīšana, dažāda metāla apstrādi. Interesanti bija redzēt metāltehniķa darbā izmantojamās konstrukciju mašīnas.
-
Vācu valodas stundā 5.b klases skolēni pētīja ūdens nozīmi cilvēka dzīvē, pētot profesijas, kuru pārstāvji nodrošina cilvēci ar ūdeni. Interesanti bija piedalīties sevis izzināšanas aktivitātē PAR LABO, KO SASKATI SEVĪ.
-
Arī pirmo klašu skolēni klases stundās pētīja meteorologā profesiju un mēģināja izzināt ūdens nozīmi cilvēka dzīvē. Savukārt, 7. un 8.klašu skolēni Ūdens dienā uzzināja, kādas profesijas pārstāvji pēta ūdens kvalitāti un kā ūdens tiek attīrīts Latvijā un kāds ir dzeramā ūdens sastāvs.
-
1.b klašu skolēni izveidoja sevis zīmētu kartīti uz tās uzrakstot novēlējumu. Kartītes ar novēlējumiem mazie pirmklasnieki pasniedza skolas darbiniekiem, kurus satika skolas gaiteņos, kabinetos. Īpašs prieks pirmo klāšu skolēniem bija, pasniegt kartītes skolas direktorei.
-
Brīvprātīgā darba nozīme. Klases stundā 8.klašu skolēni meklē atbildes uz jautājumu – Kā darbs Skolēnu pašpārvaldē var palīdzēt skolēna nākotnes karjeras izvēlē. Skolēni secina, ka darbs Skolēnu pašpārvaldē un citos ārpus mācībām saistītos skolas pasākumos ir noderīgs nākotnes karjerā.
-
1.c un 1.b klases skolēni devās ekskursijā uz Tērveti, lai tur apciemotu dzīvniekus, tos pabarotu un samīļotu. Labais vairo labo!
-
3. klašu skolēni izspēlēja profesiju lomu spēles, iejūtoties dažādu profesiju pretendenta amatos. Savukārt, Cits citam dienā skolēni izveido KOMPLIMENTU KASTI, tādejādi iepriecinot viens otru.
-
4. klašu skolēni mācās personīgo labklājību, personīgos resursus pilnvērtīgi izmantot un pielietot apkārtējā sabiedrībā.
-
8.c klases skolēniem klases stundu vadīja vecāki, stāstot par ķīmiķa profesiju, uzsverot, ka apzināti savu darbību virza mērķu sasniegšanai, karjeras izvēlei.
| Dokumenta nosaukums | Apskate |
|---|---|
| Karjeras nedēļa (Pieejamas aktīvas saites) |








































